Blog - ciekawostki

koperta z nadrukiem

Koperty firmowe. Czy warto ich używać?

Firmowy papier i koperty od dawna nie są niczym nowym w Polsce, wciąż jednak wielu właścicieli firm zastanawia się, czy warto zlecić ich przygotowanie. Oczywiście, że tak! Druk firmowej papeterii jest stosunkowo niskim kosztem, a przynosi firmie wiele korzyści. Jakich? Przekonajmy się!

Ruchoma reklama

Koperty z nadrukiem to świetna reklama danej marki. Logotyp naszej firmy oglądają nie tylko pracownicy poczty i kurierzy, ale też osoby przyjmujące przesyłki w recepcjach czy przechodzące obok dostarczonej koperty leżącej na czyimś biurku. Dzięki kopertom rośnie więc świadomość istnienia naszej marki, a jak wiadomo – potencjalni klienci chętniej wybierają produkty i usługi firm, które wydają im się znajome.

Bardziej wydajna wysyłka

Koperty z nadrukiem ułatwiają też wysyłkę dokumentów do klientów. Recepcja i poszczególni pracownicy nie muszą na każdym liście ręcznie wpisywać nadawcy ani naklejać etykiety. Przy dużej ilości wysyłanych listów koperty z nadrukiem są prawdziwą wygodą i oszczędnością cennego czasu.

Profesjonalny wizerunek

Obecnie każda szanująca się firma korzysta z kopert z nadrukiem, chociażby dlatego, aby nie wypadać w gorszym świetle na tle konkurencji. Koperty z firmowym nadrukiem w oczach klientów wydają się profesjonalnym akcesorium biurowym, a nadawca według nich dba o najmniejsze szczegóły swojej działalności. Klient, biorąc kopertę do ręki, już na pierwszy rzut oka wie, kto jest nadawcą i w pierwszej kolejności otworzy kopertę obrandowaną, a nie zwykłą.

Rebranding firmy

Koperty z firmowym nadrukiem są niezastąpione zwłaszcza wtedy, gdy nasz biznes przechodzi rebranding. Nie każdy klient obejrzy spot telewizyjny informujący o zmianie logo lub nazwy, jednak każdy z zaciekawieniem otworzy zaadresowaną do niego firmową kopertę od „nieznanego” nadawcy.  W treści listu możemy podać dokładne informacje dotyczące rebrandingu, jednak to firmowa koperta z nowym logo będzie czymś, co skusi do szybkiego zapoznania się z jej zawartością.